TOP termékek

Facebook

Fogyasztó Barát

Tanúsítvány

SSL Certificate

Örök Garancia

Örök Garancia

A színfalak mögött: hogyan készülnek a Zapindo táskák?

Hogyan csomagolj, ha repülővel mész nyaralni?

5 ok, miért van szükséged új bőrtáskára MOST

Táskát szeretnél ajándékozni?

A SZTORI, AMIRE EMLÉKEZNI FOGSZ - KINDRA HALL

A SZTORI, AMIRE EMLÉKEZNI FOGSZ - KINDRA HALL

A SZTORI, AMIRE EMLÉKEZNI FOGSZ - KINDRA HALL

„Akármiben utazol, akárhol tartasz a karrieredben, erre a könyvre most azonnal szükséged van. Praktikus, vicces és igaz. Kindra könyve örök darab.” - Seth Godin, a Na, ez már marketing! című New York Times bestseller szerzője


Wall Street Journal és USA Today bestseller

Ha úrrá leszel a történeteiden, úrrá leszel az életeden.

Történetmondással mindent el lehet érni – a vezetői kommunikáció javításától kezdve az értékesítők motiválásán keresztül a konkurencia ügyfeleinek átcsábításáig. Ez a legújabb, legátütőbb üzleti eszköz. Kindra Hall bemutat négy történettípust, amelyekkel a beszélő megkülönböztetheti magát a többi beszélőtől, magára vonhatja a hallgatóság figyelmét, és javíthat vállalkozása pozícióján.


Értéktörténet – ezzel meggyőzöd az ügyfelet, hogy szüksége van a termékedre vagy szolgáltatásodra.

Alapítótörténet – ezzel meggyőzöd a befektetőket és az ügyfeleket, hogy érdemes a vállalatodba fektetniük.

Céltörténet – ezzel összehangolod és motiválod az alkalmazottakat és kollégákat.

Ügyféltörténet – ennek révén terméked vagy szolgáltatásod használója közkinccsé teheti autentikus tapasztalatait.


A történetmondás egyszerű, tanulható készség, amelyet bárki elsajátíthat.
A sztori, amire emlékezni fogsz feltárja, hogy emelkednek ki a jók közül a legjobbak.

Esettanulmányok, cégprofilok, anekdoták és saját, eredeti kutatások felhasználásával, lépésekre bontva mondja el, hogyan találj rá a saját történeteidre, és hogyan dolgozd ki azokat – üzleti céljaid szolgálatába állítva.

Mindenkiben ott vannak a történetek – csak nem mindenki mondja el.
Neked mi a sztorid? És hogyan fogod elmondani?

Szállítási idő: 1-5 munkanap


Kiszállítás díja: akár 1.490 Ft


Fizetési módok: utánvét vagy előre utalás


OnlinePénztárca elfogadás


 

Bővebben
3 990 Ft
Részletek
„Akármiben utazol, akárhol tartasz a karrieredben, erre a könyvre most azonnal szükséged van. Praktikus, vicces és igaz. Kindra könyve örök darab.” - Seth Godin, a Na, ez már marketing! című New York Times bestseller szerzője


Wall Street Journal és USA Today bestseller

Ha úrrá leszel a történeteiden, úrrá leszel az életeden.

Történetmondással mindent el lehet érni – a vezetői kommunikáció javításától kezdve az értékesítők motiválásán keresztül a konkurencia ügyfeleinek átcsábításáig. Ez a legújabb, legátütőbb üzleti eszköz. Kindra Hall bemutat négy történettípust, amelyekkel a beszélő megkülönböztetheti magát a többi beszélőtől, magára vonhatja a hallgatóság figyelmét, és javíthat vállalkozása pozícióján.


Értéktörténet – ezzel meggyőzöd az ügyfelet, hogy szüksége van a termékedre vagy szolgáltatásodra.

Alapítótörténet – ezzel meggyőzöd a befektetőket és az ügyfeleket, hogy érdemes a vállalatodba fektetniük.

Céltörténet – ezzel összehangolod és motiválod az alkalmazottakat és kollégákat.

Ügyféltörténet – ennek révén terméked vagy szolgáltatásod használója közkinccsé teheti autentikus tapasztalatait.


A történetmondás egyszerű, tanulható készség, amelyet bárki elsajátíthat.
A sztori, amire emlékezni fogsz feltárja, hogy emelkednek ki a jók közül a legjobbak.

Esettanulmányok, cégprofilok, anekdoták és saját, eredeti kutatások felhasználásával, lépésekre bontva mondja el, hogyan találj rá a saját történeteidre, és hogyan dolgozd ki azokat – üzleti céljaid szolgálatába állítva.

Mindenkiben ott vannak a történetek – csak nem mindenki mondja el.
Neked mi a sztorid? És hogyan fogod elmondani?
Adatok
Cikkszám
XXSZ-9786156122827
Kiegészítő termékek